Page

21 juli 2014 - Page, Arizona, Verenigde Staten

Goodmorning Arnhem! How are you today? Is the payment problem solved? I hope so. I'm  thinking of you ( for a very short time haha). Paul, ik ben er nog niet over heen duurt nog een tijdje. Lisa gefeliciteerd met je 4-Daagse medaille, superknap! Bas en Nikki superleuk dat jullie een reactie hebben geplaatst. Vandaag zijn we door Navajo gebied gereden naar Page. Het was vandaag zinderend heet, 40 graden. Langs de kant zag je vele tentjes van Navajo indianen,  zij verkopen meestal sieraden, kleden en andere snuisterijen. Het landschap was wederom overweldigend. Het hotel is geweldig, het Courtyard by Mariott. Het ligt naast een golfbaan en je hebt uitzicht op Lake Powell! De kamers zijn Southwestern-Style ingericht. Wij hebben uitzicht op het zwembad waar de jongelui zich prima vermaakt hebben.  In het hotel heeft men boys voor de luggage, boys voor de pool, boys voor het open houden van de deuren en wie weet waar ze nog meer boys voor hebben grinnik!  Page telt ongeveer 7000 inwoners en telt 12 kerken!! Dat geeft te denken. Nu heb ik geen inspiratie meer, we gaan lekker in de bar wat drinken. Bij ons is het nu 9 uur, bij jullie 6 uur 's ochtends.

Groetjes Anne

1. Fam. Braam:
    22 juli 2014
    Het ziet er allemaal geweldig uit,maar 40 graden niet zo.
    Groesbeek had gisteren een regenachtige dag met 5 mm.
    Toch ook nog even 23 graden.
    Tiny was gisteren morgen bij die andere An die het nog prima
    maakt. Ook de poets kwam daar even kijken.
  2. Marielle:
    22 juli 2014
    Hm lekker voor de jeugd ff lekker afkoelen in het zwembad met van die pool boys :) jullie koelen wel af in de bar Hi Hi !