Page 2

22 juli 2014 - Page, Arizona, Verenigde Staten

Goedenavond, vandaag weer een onbewolkte dag met temperaturen tot 41 graden! Om 10:00 verzamelden wij ons bij Antelope Canyon. Helma had in Nederland gereserveerd en dat werkte perfect! Een middelbare Navajo dame was onze gids. We werden op een jeep geladen en twee van ons mochten voor in de auto, dat werden Fred en ik. De rit alleen al was elke dollar waard. Door de kuilen en hobbels in de weg vloog iedereen alle kanten op, je kwam zelfs helemaal los van de stoel!! Eenmaal aangekomen konden we meteen de canyon in en werden we verrast door een prachtig scala van kleuren! Weer om stil van te worden en dat kost toch enige moeite bij mij! De Navajo dame had een zwak voor Emiel en pakte elke keer zijn camera uit zijn handen om foto's te maken vanuit de beste positie. ( ook moest hij een keer met haar achterblijven haha) Het was een tocht van een klein uurtje. De foto's vertellen de rest....( kon bijna geen keuze maken ) Daarna doorgereden naar Horseshoe Bend, de natuur heeft een rots gevormd in de vorm van een paardenhoef. Het er naar toe lopen was ongeveer 1,2 mijl. Het was snikheet en de mannen en ik zijn op weg gegaan! We werden beloond met een prachtig uitzicht maar de terugweg was erg zwaar!! Ik moest dan ook gaan liggen om weer een beetje op de wereld terug te komen haha! Toen terug naar ons prachtige hotel en lekker gaan zwemmen! Zojuist nog naar een uitzichtpunt gereden op het moment van het onder gaan van de zon, met zicht op Lake Powell en de Glen Canyon Dam.

Tot morgen,

Anne

We lazen dat voor morgen nationale rouw is afgekondigd. Ook wij hier in the States lezen elke dag over het vliegtuigongeluk van  Malaysia Airlines en het raakt ons diep.

1. Fam. Braam:
    23 juli 2014
    Dank voor al dat mooi's wat elke dag weer op ons scherm
    verschijnt. Hier gaat de zomer weer gewoon door met
    gisteren 27,2 graden.
  2. Liesbeth en Marcel:
    23 juli 2014
    Wat een superfoto's. Wij hebben nog steeds spijt dat we deze tocht niet gedaan hebben, een goede reden om nog een keer terug te gaan! :)
    Het houdt niet op met al dat moois.
    Groetjes Lies en Marcel
    Ps nog vlees van de grote smoke BBQ gehad?