The Universal Studio's

7 augustus 2014 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Wow, wat een spectaculaire dag! Frans en Rosella, wij zijn aan het bijkomen van de Transformers en The Simpson Ride ....Je had ons wel even kunnen voorbereiden haha! Om  half 10 arriveerden we bij Universal Studio's. Als eerste zijn we naar de attractie Transformers gegaan, na een tip van Marcel en Liesbeth omdat anders de wachttijden wel heel erg lang worden! Met zijn negenen gingen we erin! Helemaal te gek, wij hebben meegeholpen de planeet veilig te maken! Alleen wist ik niet wie nu de goede of de slechte waren haha...zo'n geweldig te gekke ervaring! Daarna The Mummy, Studiotour, Waterworld, The Simpsons, The house of Horrors en natuurlijk ook, als laatste want je wordt hartstikke nat, Yurassic  Park gedaan.
Bij de Studiotour krijg je informatie over alle films die hier opgenomen zijn en zie je een aantal decors. Bijvoorbeeld er is een clip van Lady Gaga opgenomen, delen van de film Back to the Future, CSI's, de film Psycho teveel om op te noemen! Van de film King Kong, Psycho en Jaws rijd je langs nagebootste scènes. We hebben er met z'n allen een geweldige laatste dag van gemaakt! Tot 18:30 zijn we in het park geweest! Nu even wat eten en koffers volstouwen! Ben benieuwd of we alles meekrijgen! Fred Helma Jeroen en Tessa, onze kids en Robbert allemaal bedankt dat we er samen een geweldige reis van gemaakt hebben! Dit geldt ook voor familie, vrienden en bekenden, jullie reacties waren erg leuk om te lezen, zo hadden we toch nog contact met Nederland! We vertrekken vrijdagmiddag om 14:00 en komen zaterdagmorgen rond 9 uur aan op Schiphol! Tot ziens!

Anne

1. Fam. Braam:
    8 augustus 2014
    Toch ook weer blij jullie binnenkort weer te zien, na zo'n
    geweldige reis. Gisteren in Groesbeek een prima dag nog met
    24,0 graden.
  2. Marianne Bogaard:
    8 augustus 2014
    Veilige vlucht en ik hoop dat jullie je draai thuis weer een beetje kunnen vinden na dit mooie avontuur.

Groetjes,
    Marianne