Los Angeles

6 augustus 2014 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Vandaag reizen we naar ons laatste hotel, het Custom hotel in LA!

Vanochtend om 11 uur vertrokken, met een bewolkte hemel en 20 graden.  We nemen gedeeltelijk de kustroute en komen zo langs Malibu. Voor mensen die nog grond zoeken voor een tweede optrekje, er is nog genoeg te koop in the hills! Hier woont de jetset die net buiten LA wil wonen, ik heb gehoord dat onder andere Clint Eastwood hier woont (wie?? vragen ze in de auto, nooit van gehoord, toch een andere generatie) We pauzeren bij een strand en zien dat er trailers staan voor "stars" en er lopen mensen rond behorende bij de Crew en de Security. We fantaseren er op los, welke film wordt hier opgenomen? Met welke bekende acteurs? Dan ziet Jeroen wat rondborstige babes rondlopen en waarschijnlijk is het zo'n soort film.....haha! We moeten naar het toilet en het rare is dat je elkaar ziet zitten, de muurtjes zijn slechts 1.25 hoog. Ik kom bijna niet meer bij van het lachen en probeer niet naar links of rechts te kijken, wat slechts ten delen lukt. Dan naar het strand, lekker uitwaaien en weer verder. We komen langs Monica Beach, Venice Beach en zo bij Marina del Rey waar ons hotel ligt. Robbert en Milou hebben een kamer op de 11e wij op de 6e.  Fred, Helma en de kids op de 5e!  Het is een prachtige strakke inrichting, er zijn lounge rooms, cardio en fitness ruimten en je hoeft maar te fluiten en je auto wordt voor gereden! We kijken uit over het vliegveld LAX,  Milou kijkt uit over de andere kant en heeft zelfs een beetje zeezicht! Prima om onze laatste 2 nachten in Amerika door te brengen! Morgen gaan we al vroeg op pad naar de studio's en zo dadelijk vertrekken we naar Venice Beach. Al met al weer een volle agenda. Zojuist terug van Venice Beach. Er is inderdaad veel te zien, zoals een skatebaan, skeelerende babes, hardlopers, bikers en een heleboel gekken die elk op hun eigen manier aan geld proberen te komen! En net zoveel zwervers, het lijkt wel of ze hier bij elkaar komen! Op het strand zie je wel stoere mannen en in het hotel verblijven veel piloten. Nu zitten we lekker aan een broodje van de Subway! En lekker vroeg naar bed want morgen om 7 uur op om naar de Universal Studio's te gaan!

Anne

1. Fam. Braam:
    7 augustus 2014
    Deze veel besproken vakantie is bijna voltooid.
    Met een schat aan foto's en verhalen.
    Hier begint het weer nu ook te minderen, gisteren eerst nog
    zonnig met 24,3 graden. s'middags regen.
  2. Rosella & Frans:
    7 augustus 2014
    Ik hoop dat jullie net zoveel lol hebben in Universals als wij. Wij vonden de Transformers en de Simpson ride de toppers.
    Wij zijn inmiddels weer thuis in de grauwe werkelijkheid!
    Alvast een voorspoedige terugreis!