Weer thuis

9 augustus 2014 - Amsterdam, Nederland

Ik kan het niet laten toch nog een kort stukje. We zijn veilig thuisgekomen.  Rond 12:30 uur waren we thuis. In de auto al een beetje teruggeblikt! Robbert had de laatste nacht in Amerika een nachtmerrie, hij droomde dat hij achterna gezeten werd door een kleine T-rex! En toen hij een beetje wakker was dacht hij dat er een persoon in de kamer stond! Dit bleek echter de badjas aan een hangertje te zijn haha. Hij heeft deze vakantie veel gedroomd! Het was overdag soms ook best heftig. Toen we in de rij stonden voor The Simpsons dachten we naar een soort van kinderpretpark te gaan. Er stonden ook van die lieve kleine kinderen te wachten met knuffeltjes in hun hand. Robbert keek bedenkelijk en zei: volgens mij gaan we naar een kleine kinder kermis....een  kwartier later kwamen we er bijna spugend uit, haha zo heftig ! Het bleek een virtuele rollercoaster te zijn! Ook na een bezoek aan Chinatown waar we wat knalletjes hoorden, droomde Robbert dat hij samen met Jeroen vuurwerk had afgestoken en dat er een huis daardoor afbrandde. Hij zei tegen Jeroen dat ze rustig weg moesten lopen om niet op te vallen maar Jeroen zette het op een lopen en toen werden ze gearresteerd! Dus naast alle indrukken overdag zijn er ook een hoop 's nachts verwerkt. Ik heb ook niet alles kunnen vertellen gewoonweg omdat de tijd ontbrak! En het soms beter was om het niet te vertellen grinnik! Nu nog wat aantallen voor de beeldvorming. We hebben ruim 5300 km gereisd, we hebben allen tezamen ruim 6500!! foto's gemaakt, onder de bodemplaat van de auto zit enorm veel bergruimte daar hebben zeker tussen de 450 en 500 flesjes water/frisdrank per auto in gelegen. Op ons blog zijn 1584 bezoeken geweest en per bezoek gemiddeld 13,87 pagina's bekeken. Dat zijn in totaal 22105 paginaweergaven! We hebben 105 reacties ontvangen en de hoogst gemeten temperatuur was 41 graden! Het aantal hotels dat we met een bezoek vereerd hebben is 16! Robbert heeft meer dan 1 uur filmmateriaal. Hij gaat dat de komende week bewerken en dit wordt dan op youtube geplaatst. Ik zal de link op dit blog zetten! Wat we echter nog niet weten is .......hoeveel Robbert en Jeroen in Las Vegas vergokt hebben en......hoeveel deze reis ons in euro's heeft gekost, misschien is dit maar beter zo.......