Palm Springs

17 juli 2014 - Palm Springs, California, Verenigde Staten

Ha Theo en Tiny, leuk dat jullie ons volgen! Het is hier vandaag 98 Gr. Fahrenheit! Het lijkt wel of ik koorts heb zo heet. Omgerekend ongeveer 38 Gr Celsius. We zeggen elke keer, we boffen met het weer haha. Nu weer ons verhaal. Ik ben nog vergeten te vertellen dat ik de auto's gisteren naar de interstate geleid heb maar dat was niet juist....aiai. We moesten er na 500 meter dan ook weer af, geen probleem zou je denken ware het niet dat we 6 banen over moesten steken in de spits! Ik bedacht dat ik ook iets moest doen om te helpen ( ik had ze tenslotte in de problemen gebracht) dus raam open en arm eruit en als we er dan tussen mochten stak ik mijn duim omhoog! ( zoniet andere vinger omhoog! nee hoor zo ben ik niet alhoewel ik wel de neiging had) Dit werkte gelukkig en zo schoten 2 auto's de interstate weer af haha. Vanochtend LA verlaten en naar Palm Springs vertrokken. Onderweg koelbox gekocht en vol geladen. Ook zijn we met de tramway naar 2600 meter hoogte geweest, daar spotte we de squirrel voor het eerst. We gaan een "big" 5 bedenken aan dieren die we deze vakantie willen zien, nou ja " big" zullen ze niet zijn. We willen een beer en een slang in ieder geval zien en voor Jeroen een wasbeer..wordt vervolgd. Ons hotel is superdeluxe, een resort met wuivende palmbomen en een prachtig zwembad. Zojuist gegeten en een paar wijntjes op!

lekker slapen, ik bedoel voor jullie werken haha

Anne

1. Fam. Braam:
    18 juli 2014
    Prachtige foto serie,en met een paar wijntjes op dat schrijft zo
    makkelijk. Ook hier is het puffen met donderdag 28,4 graden
  2. Theo en Maja.:
    18 juli 2014
    We genieten van jullie verhalen en foto's. Fijn om te lezen dat de reis voorspoedig verloopt. Groeten vanuit een tropisch Groesbeek. Theo, Maja en Joris.
  3. Sylvia en Rob:
    18 juli 2014
    Het klinkt leuk! Beest voor de big 5: skunk!
    De temperatuur is wel hoog ja. Vandaag een sobere laatste dag van de 4-daagse met temperaturen dik boven de 30 graden.
    Geniet van de vele indrukken! En rij voorzichtig.