Grand Canyon, Tusayan

19 juli 2014 - Grand Canyon, Verenigde Staten

Nog even over gisteren, wij gingen eten bij Denny's. Bij binnenkomst werden we op z'n Amerikaans begroet. Merel werd begroet met Hi Sweety, Jeroen met Hi Sweetheart en Emiel met Hi Sir ( zou dat komen omdat hij er zo gedistingeerd uit ziet of zag ze mij in zijn kielzog haha). Sinds vandaag hebben we minder chaos met al onze koffers, tassen en rugzakken. Alles raakten we kwijt, we hadden geen systeem en gaven elkaar de schuld van het kwijtraken van onze spullen. Vooral kabeltjes voor iPods, iPads, mobieltjes, camera's en laptops. Ongelooflijk hoeveel van dat soort snoertjes je meesjouwt. Maar dat gaat nu al beter, we hebben een tas voor snoertjes. Ik raak lichtelijk verslaafd aan het schrijven van deze verslagen, gisteren tot 1 uur 's nachts. Dit is niet zo gezellig voor de anderen maar aan de reacties te zien dient het een breed publiek haha! Ik geniet van jullie reacties, het is een leuke wisselwerking. Nu nog even over de auto, het is een Chrysler en spiksplinternieuw, van de maand juli!!! 0 Miles op de teller en de chauffeur rijdt ermee alsof hij niet anders gewend is, super! Vandaag Robbert achter het stuur, als hij optrekt kun je dat vergelijken met het opstijgen van een Boeing!!  Even nog voor Gerard Theunissen, proficiat met het uitlopen van de vierdaagse! En Rob, een skunk gaat het niet worden, die hebben we al regelmatig bij ons. Nu over vandaag, via Seligman naar Grand Canyon gereden. We konden nog niet inchecken en zijn meteen doorgereden naar de South Rim van de Grand Canyon. Onderweg aan het bedenken hoe we toch wat beesten konden spotten Zullen we gaan wandelen of na het eten gaan.... we discussieerden er op los.....toen zei Merel 'hee ik zag zojuist wat beesten lopen, bedoelen jullie die???' Grrrrr!! Maar gelukkig zagen we ze later bij bosjes! Dan kom je aan bij de Rim en dan weet je niet wat je ziet...zo adembenemend mooi, onwerkelijk ook....je wilt even met niemand praten...alleen zijn met je gevoel....bevatten wat je nu eigenlijk ziet. Eigenlijk heb ik er geen woorden voor hoe prachtig dit is...

Nog sorry voor de slechte kwaliteit van sommige foto's, special effects knopje stond aan.

Anne

1. Fam. Braam:
    20 juli 2014
    Prachtige verhalen, elke dag opnieuw. Een schrijfster is geboren. En wat een mooie foto's, vooral van Grand Canyon.
    In Groesbeek is het puffen bij gisteren 33,5 en in
    Hoek van Holland zelfs 36,5 graden.
  2. Sylvia en Rob:
    20 juli 2014
    Mooi!! Bijzondere plek om te zijn. Blijf ons verhalen. Leuk hoor! Veel reisplezier vanuit een lekker warm kikkerlandje.
  3. Theo en Maja.:
    20 juli 2014
    Hoi allemaal, ook bij ons begint het nu toch te "kriebelen", ook maar de oversteek maken naar Amerika! Jullie verhalen en foto's maken ons enthousiast. En Robbert: staakt de politie?. Wij wensen jullie weer een fijne dag. Maja, Robbert en Joris.
  4. Liesbeth en Marcel:
    20 juli 2014
    Cowboy Emiel achter het stuur: the good, the bad and the ugly, jullie mogen kiezen, ha, ha. En daar hoort dan wel even het beroemde fluitje bij. En volgende foto moet wel op een paard natuurlijk.....
  5. Marielle:
    20 juli 2014
    Wat een heerlijk verhaal weer ! Geniet super met jullie mee.
    Zo leuk hoe je jullie enthousiasme over brengt op ons.
    Op naar het volgende avontuur maar weer .
    Geeft niks hoor Anne dat jij tot zo laat aan het reisverslag bezig bent wij genieten ervan :)
  6. Sebas:
    20 juli 2014
    Leuke verhalen om te lezen! Klinkt allemaal erg goed. Ook hier vanuit Madrid. Enjoy! Kunnen we Emiel met z'n cowboyhoed nog bewonderen op een stier? ;)
  7. Rob en Sylvia:
    20 juli 2014
    Goh Annemarie , wat kun jij leuk schrijven. Mooie verslagen van een mooie reis. Geniet ervan.
  8. Anja Sackers:
    20 juli 2014
    Hallo familie, ziet er geweldig uit ook veel herkenbare foto's we zien en lezen dat jullie het fantastisch hebben. Veel plezier en bye bye
  9. Anja Sackers:
    20 juli 2014
    Sorry naam niet vermeld bij vorige reactie, geweldige hoed Emiel, eindelijk wat anders dan het bekende petje. Gr. Ruud Anja, Birgit
  10. Bas:
    20 juli 2014
    Even de laatste twee verhalen teruggelezen, erg leuk geschreven haha :). En erg leuke foto's zie ik al. Had nog niet gereageerd maar lees wel alles en hoor veel van merel. Heel veel plezier nog allemaal en groetjes van mij xxx
  11. Bert en Resie:
    Ha globetrotters,
    Zo te lezen wat jullie allemaal beleven is geweldig leuk.
    We lezen met plezier al jullie avonturenverhalen.
    Geniet ervan!!
    Wij drinken hier een wijntje (of twee) op jullie reisplezier.

Bert en Resie
  12. Henny, Aditi en Lisa:
    20 juli 2014
    Nu de 4DAAGSE achter de rug is (Lisa heeft haar 2e) kunnen ook wij jullie verslagen in alle rust lezen. We genieten op afstand mee, ook dankzij de foto's en de kleurrijke verslaglegging. Veel groeten, we blijven jullie volgen. Aditi/Lisa/Henny
  13. Patty:
    20 juli 2014
    Wauw, de Grand Canyon! Ik ben zooo jaloers! Erg leuk om de verhalen te lezen en de fotos te zien, zo kunnen we ook een beetje meegenieten. Hier in Groesbeek gaat alles goed, ook met oma. Geniet van jullie prachtige reis en blijf ons op de hoogte houden, hihi.
    Groetjes, patty, kyrian, ryan, karin.
  14. Brigitte kaal:
    23 juli 2014
    Wat een mooie foto's, en wat een belevenissen! Super hoor! Genieten! Gr van de familie Kaal